söndag 27 januari 2019

Den misslyckade rensningen

Jag gjorde en rensning bland mina kläder igår. Eller rättare sagt var det tänkt att vara en rensning, men det blev lite för många "varför använder jag inte denhär?", "denhär borde jag använda oftare", "denhär hade jag glömt bort", så sist och slutligen blev det inte mycket till rensning. Men vad är väl bättre än att återupptäcka sina gamla klädesplagg och "shoppa" i sin egen garderob? Vi får nu se om jag faktiskt börjar använda alla dessa plagg, eller om de igen glöms bort. Det blir en ny (mer kritisk) genomgång senare under våren, då åker de plagg som fortfarande inte använts flitigt!


2 kommentarer:

  1. Intressant blogg Eko Empps! Ska med glädje följa dej och kanske bli lite inspirerad. Jag är inne i en stor rens-period just nu. Kastar allt som kommer i min väg och i vägen ;)

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Bra att gallra ibland i garderoberna������

    SvaraRadera